O cautare efectuata de Lookfantastic Australia incoroneaza The Ordinary drept cel mai renumit si cautat brand de ingrijire a pielii din lume!
The Ordinary a devenit cel mai popular brand de ingrijire a pielii din lume, potrivit unui studiu Lookfantastic Australia! S-a impus in mare masura din aproximativ 250 de marci.
The Ordinary, cel mai faimos brand de ingrijire a pielii din lume
Brandul canadian The Ordinary, fondat in 2016 si care face parte din compania Deciem, a castigat titlul de cel mai popular brand de ingrijire a pielii din lume. Multumita in medie a aproximativ 37 de milioane de cautari anuale pe Google! Acest lucru a fost confirmat de un studiu Lookfantastic, care a fost bazat pe cercetari facute pe celebrul motor de cautare. Rezultatul? The Ordinary este brandul care in perioada aprilie 2020 – martie 2021 a atras cea mai mare atentie in ceea ce priveste ingrijirea pielii, pe care s-au concentrat majoritatea cautarilor online ! Pe de alta parte, The Ordinary a cunoscut o crestere exponentiala in ultimii ani, datorita gamei sale largi de produse de ingrijire a pielii fara cruzime si in mare parte vegane, formulate cu ingrediente extrem de eficiente.
Rezultatele studiului Lookfantastic Australia
Lookfantastic Australia a pornit de la analiza celor mai frecvente cautari pe Google pe tema ingrijirii pielii. Apoi a compilat un clasic al celor mai renumiti influencers din lumea beauty si unul dintre cele mai populare branduri de ingrijire a pielii din lume, cel mai cautat in ultimul an. Din studiu reiese un top cinci foarte interesant: primul clasificat, The Ordinary are o detasare foarte clara in comparatie cu al doilea si cu celelalte.
Iata cele mai cautate 5 marci de ingrijire a pielii si volumul lor anual de cautare relativ:
The Ordinary, 37.060.000 de cautari;
CeraVe, 21.093.000;
La Roche-Posay, 14.540.000;
Kiehl’s, 14.093.000;
Clinique, 13.763.000.
In al doilea rand a aparut marca CeraVe de ingrijire a pielii, un alt brand low cost care cucereste consumatori, dermatologi si influentatori din intreaga lume.
The Ordinary, cel mai popular brand de ingrijire a pielii: motive
Fondatorul Brandon Truaxe a creat marca cu ideea de a pune pe piata produse cu formule eficiente, cu cateva ingrediente selectate cu preturi la indemana tuturor. Preturile mici au jucat cu siguranta un rol important in determinarea succesului brandului. De-a lungul anilor, acest lucru a decretat cresterea marcii. De la influenceri pana la oamenii obisnuiti, retelele sociale au fost pline de recenzii pozitive care continua sa devina din ce in ce mai numeroase. Unele produse au devenit deja adevarate vedete. Iata trei exemple de produse binecunoscute ale brandului The Ordinary:
Niacinamide The Ordinary 10% + Zinc 1%
Serum anti-imperfectiuni Niacinamide 10% + Zinc 1%, cu o formula de baza de vitamina B3, reechilibreaza pielea, productia de sebum si minimizeaza porii. Pentru a afla mai multe, puteti citi recenziile despre Niacinamida The Ordinary ale celor doua produse. Vitamina B3 sau niacinamida si-a castigat un loc printre cele mai tari tendinte de ingrijire a pielii din 2021!
🛒Niacinamida 10% + zinc 1% The Ordinary, 30 ml
Acid hialuronic The Ordinary 2% B5
Serul cu acid hialuronic 2% B5 are doua ingrediente cu actiune hidratanta si placuta. Oamenilor le place pentru ca se absoarbe rapid si poate fi folosit de toate tipurile de piele.
🛒The Ordinary Acid Hialuronic 2% + B5
The Ordinary Aha Bha solutie exfolianta
Masca exfolianta AHA 30% + BHA 2%, printre cele mai discutate produse si cu opinii contradictorii dupa utilizare. Celebrul ser rosu nu este potrivit pentru toata lumea, dar si foarte popular pentru modul in care lasa pielea curata, uniforma si stralucitoare.
🛒The Ordinary Solutie exfolianta cu AHA 30% si BHA 2%, 30 ml
The Ordinary in Romania
Deci, care sunt cele mai vizibile efecte ale popularitatii marcii in Romania? Cert este ca pana acum doi ani, produsele obisnuite nu erau usor disponibile de la noi, in timp ce acum situatia s-a schimbat in mod clar. Acum putem gasi linia The Ordinary la vanzare la toate cele mai importante magazine ingrijire a pielii. Un catalog substantial este la vanzare in magazinele Douglas, primul lant de parfumerie care a introdus o gama larga de produse The Ordinary.
In perioadele mai recente, o multime de referinte le puteti gasi si pe Sephora. Marca este, de asemenea, bine vanduta de Hiris, Emag si in alte cateva magazine, demonstrand succesul incredibil si interesul care continua sa trezeasca.