Cazinourile terestre mai au nevoie de expunere pe rețelele de socializare în 2024?

Cazinourile tereste și digitale se află pe o pantă ascendentă atât din punct de vedere al popularității (1.6 miliarde jucători), cât și al valorii (580.3 miliarde de dolari) în 2024. În acest moment, jucătorii au la dispoziție două opțiuni la fel de valoroase și atractive la nivel de jocuri de noroc: platformele digitale, precum Vulkan Vegas login și sălile de jocuri și cazinourile terestre.

La nivel global figurează 4792 de afaceri dedicate jocurilor de noroc, atât în mediul terestru, cât și în cel online.  În timp ce platformele de casino mizează în mod frecvent pe rețelele de socializare, pentru promovare, prezentare de oferte și asistență clienții, cazinourile terestre încă nu folosesc acest instrument de marketing la nivelul maxim. Reprezintă rețelele de social media un motor de promovare suficient de puternic pentru cazinourile fizice?

De ce este esențial ca un cazino terestru să fie prezent pe platformele de social media?

În 2024, platformele de socializare au atras un număr de 5.07 miliarde de utilizatori, ceea ce echivalează cu 62.6% din populația lumii. Cazinourile fizice atrag un număr uriaș de jucători, între 1.6 și 4.2 miliarde de persoane, care joacă fie frecvent, fie ocazional în locațiile cu jocuri de noroc la nivel mondial. Statisticile confirmă faptul că nouă din zece persoane care dețin un dispozitiv conectat la internet utilizează una sau mai multe rețele de socializare în cursul unei luni.

Rețelele de interacțiune socială contribuie atât la promovarea cazinoului, cât și la informarea utilizatorilor serviciilor despre noile evenimente din cadrul cazinoului. În ceea ce privește partea de promovare, YouTube și Facebook oferă unele dintre cele mai extinse piețe de publicitate la nivel internațional. YouTube are peste 2.50 miliarde de utilizatori lunar, în timp ce Facebook mizează pe 2.24 miliarde de utilizatori în fiecare lună.

Instagram este un alt canal de promovare interesant în 2024, având 1.69 de miliarde de utilizatori, la fel cum se întâmplă și cu Tik Tok (1.58 miliarde de utilizatori) și LinkedIn, cu 1.07 miliarde de utilizatori. Prin urmare, pentru o afacere terestră de jocuri de noroc, rețelele de social media înseamnă următoarele beneficii:

  • Vizibilitate crescută și recunoașterea brandului – o prezență solidă pe platformele de interacțiune socială contribuie la creșterea vizibilității a recunoașterii brandului, mulți dintre clienții cazinourilor terestre mizând pe acele companii care au o reputație solidă.
  • Marketing direcționat – rețelele de social media permit personalizarea modului în care se promovează afacerea, astfel încât mesajul să ajungă la publicul-țintă selectat de către brandul de casino. De asemenea, pot fi configurate setări legate de accesarea anumitor comportamente, interese, preferințe și date demografice, ceea ce duce la optimizarea acțiunii de promovare.
  • Construirea și consolidarea relației cu potențialii clienți – conectarea cu utilizatorii serviciilor de cazino, precum și cu potențialii clienți este posibilă cu ajutorul platformelor de socializare. Pe lângă spațiul alocat desfășurării de discuții, cazinoul va utiliza aceste canale pentru a transmite informații utile jucătorilor, dar și pentru a crește nivelul de încredere și credibilitatea față de companie.
  • Prezentarea cazinoului și a facilităților prin intermediul unor tururi virtuale – canalele de social media permit postarea de videoclipuri despre cazinou, inclusiv tururi de prezentare sau cu elemente interactive, care pot crește nivelul de interes din partea potențialilor clienți.
  • Colectarea de date și informații despre tendințele de pe piață – prin intermediul instrumentelor de analiză care sunt oferite de platformele de socializare, cazinourile terestre pot obține informații utile despre trendurile de pe piața jocurilor de noroc, despre tendințele utilizatorilor sau despre așteptările clienților, astfel încât, în baza acestor date, să se elaboreze cele mai eficiente strategii pentru atragerea jucătorilor.
  • Creșterea ratei de conversie a potențialilor clienți – prezentarea cazinoului, a serviciilor și a ofertelor pentru clienți, a facilităților oferite celor care aleg cazinoul va genera clienți potențiali care, printr-o abordare corectă și directă, inclusiv prin discuții se pot transforma în clienți reali pentru afacere de cazino.

Abordarea în mod corespunzător în ceea ce privește utilizarea platformelor de socializare pentru afacerea cu jocuri de noroc terestre poate reprezenta una dintre cele mai utile modalități de creștere a numărului de clienți și, implicit, de eficientizare a randamentului unei afaceri.

Cât de mult folosesc potențialii clienți canalele de socializare pentru a se informa despre branduri?

Aproximativ 53.8% dintre utilizatorii de Facebook caută pe această rețea informații despre produsele și serviciile brandurilor, în timp ce 62.7% dintre utilizatori fac același lucru pe Instagram. Un procent de 47.4% dintre utilizatorii activi pe Tik Tok folosesc acest canal de social media pentru a se informa despre branduri.

De asemenea, 41/7% dintre utilizatorii de Tik Tok caută informații despre evenimente și noutăți legate de branduri. În ceea ce privește Instagram, procentul celor interesați de noutăți ajunge la 54.2%, iar în cazul Facebook, până la 59.1%. Așadar, rețele de socializare se dovedesc utile pentru cazinourile terestre, așa cum se întâmplă și în cazul site-urilor cu jocuri de noroc din mediul digital.

- Advertisement -

RECENTE